1DirectionStories

Direktlänk till inlägg 20 april 2012

TÄVLING!

Av 1DirectionStories - 20 april 2012 23:24

Nu ska den här lilla tävlingen köra igång.

Man ska få tävla om att bli en av killarnas flickvän. Och det man behöver göra är:

Skriv i en kommentar eller i en fråga varför du vill vara med, information om dig själv och vem av killarna som ni vill vara tillsammans med. Ni kan tyvärr inte välja Louis... Jag väljer/lottar sedan ut en vinnare efter några dagar. Det beror lite på hur många som skickar in.

Lycka till! :D


AVSLUTAD.

 

Kapitel 4 finns här under!

 
 
Mayra

Mayra

22 april 2012 12:04

Varför får man inte välja Louis? ''-.-

http://mayracutiie.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anonym

22 april 2012 14:26

Ja varför inte? -.-"

 
Tess

Tess

22 april 2012 14:38

Tänkte va med, men man fick nt välja Louis!

http://msptezzi.bloggplatsen.se

 
issa

issa

22 april 2012 17:57

Tror man inte får välja honom för att antagligen så ska Alyson bli ihop med honom i novellen. Så man tävlar om att få vara med i novellen typ. Tror jag.

http://www.Baranoveller.bloggplatsen.se

 
Olivia

Olivia

23 april 2012 13:29

Varför kan man inte välja Louis? Fan va sämst.

http://livis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 1DirectionStories - 28 april 2013 12:59

''I would totally kiss you right now if I hadn't done that thing earlier.'' Sa han och jag skrattade till. Sedan lutade jag mig framåt och placerade en mjuk kyss i hörnet av hans mungipa. När jag backade log han nöjt och bet sig lätt i läppen. Jag kä...

Av 1DirectionStories - 4 april 2013 14:44

''Well you should be happy that I didn't kiss you, because if you like my hugs that much, you will love my kisses.'' Sa han en aning kaxigt och jag suckade. ''Trust me, I am.''   _________________________________________________________________...

Av 1DirectionStories - 1 april 2013 20:15

''So, I was just wondering if you wanted to go out with me again?'' Han såg undrande på mig. ''Yes, she would LOVE to!'' Svarade Tanya och jag tittade skarpt på henne. Hon backade några steg till försvar. Jag såg tillbaka på Niall och han log osä...

Av 1DirectionStories - 24 mars 2013 20:36

Han flinade och jag kastade min servett på honom. ''Aouch.'' Sa han och jag skrattade. ''Did it hurt?'' Frågade jag honom och lyfte på ena ögonbrynet. Han nickade och fejkade att han torkade bort en tår. Jag fnissade och log sedan.   Åh nej...

Av 1DirectionStories - 17 mars 2013 19:48

Jag har en dejt med henne! Om en halvtimme! Kanske borde göra något åt mig själv och sticka iväg? 10 minuter senare hade jag satt på mig lite vettiga kläder, och fixat håret lite lagom. Det får ju inte se ut som att jag har ansträngt mig allt för...

Presentation


Halli allihopa!
Jag är en directioner som skriver noveller om killarna. (I 1D)
Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar oxå! ;D Kramis :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards