1DirectionStories

Direktlänk till inlägg 17 mars 2013

She's Not Afraid - FYRA

Av 1DirectionStories - 17 mars 2013 19:48

Jag har en dejt med henne!

Om en halvtimme! Kanske borde göra något åt mig själv och sticka iväg?

10 minuter senare hade jag satt på mig lite vettiga kläder, och fixat håret lite lagom. Det får ju inte se ut som att jag har ansträngt mig allt för mycket...

__________________________________________________________________________________________________

Jennie-


Han skulle komma vilken minut som helst nu så jag satt på trappan upp till min port.

Jag suckade tungt.

Bara för att jag hade sagt ja till att gå på dejten så betyder det inte att jag tänker falla för honom.

Jag tänker äta med honom och sedan är det slut med det. Då behöver jag inte träffa honom igen. 

Jag såg mig omkring på den nästan helt tomma gatan. Längre bort så kom det en kille i 18-års åldern. Jag tittade på honom. Han hade en svart t-shirt, svarta raybans och hade blond-brunt hår. Som Niall. Han såg väldigt snygg ut om jag får säga det själv...

Han kom närmre och jag såg då att det faktiskt var Niall. Ajdå. Måste han göra det så svårt? Han kan ju inte komma och se ut som värsta 2012 års hunkmästare när jag har bestämt mig för att inte få några känslor för honom.

Han flinade stort när han fick syn på mig och jag ställde mig upp från den kalla stentrappen. 

''Hey!'' Sa han glatt och stannade framför mig. Jag log.

''Hi!'' 

''Are you ready?'' Frågade han och jag nickade. Jag gick sedan ner från trappan och fram till honom. Han log stort.

''What?'' Frågade jag. Han skakade på huvudet.

''Nothing.''


Niall-


Jag hade valt en restaurang som låg lagomt långt bort ifrån vart hon bor så att man kunde lätta upp stämningen lite först. Från första början för två dagar sedan så hade hon ju klargjort att hon inte var intresserad, så då kanske hon inte ville prata så mycket...

Jaja, jag var mig själv och pratade på om allt möjligt. Jag kanske pratade lite för mycket? Jag undrar om hon tycker att jag är dryg...

''Sorry if I talk too much.'' Hon skrattade. 

''No, I like your accent.'' Jag log för mig själv. Jag får ofta höra att folk gillar min accent, men det kändes lite speciellt nu när hon sa det. 

''Haha, thanks.''


Vi kom fram till restaurangen och jag visade henne till ett bord långt in i restaurangen och lite avlägset från de andra borden.

''So, what made you change your mind about the date?'' Frågade jag henne när vi hade satt oss ner. 

''Eh-'' Jag avbröt henne. 

''Don't say anything. Let me guess. It was my wonderful personality, right? Or wait, it was my sexy look?'' Sa jag flirtigt. Hon skrattade. 

''Well, it's nothing wrong with your confidence.'' Påstod hon och jag skrattade.

''And that's bad because?'' 

''I never said that it was a bad thing.'' Sa hon lurigt och blinkade med ena ögat åt mig. 


Jennie- 


Det tog inte lång tid innan en servitris kom och tog våra beställningar. 

Jag blev väldigt överraskad när Niall knappt lade märke till den ''heta'' servitrisen. Jag menar alla som jag någonsin varit på dejt med har på något sätt börjat flörta med servitrisen. (Om det var en kvinnlig.) 

Men han la all uppmärksamhet på mig, och i början kändes det en aning märkligt men efter en stund så kändes det hur bra som helst, och det kändes verkligen som att han brydde sig om mig. 

Men bara för att det kanske var den bästa dejten jag varit på hittills så tänker jag fortfarande köra på min plan. Tror jag. 

Nej, jag kan inte få ''second thoughts'' nu. Bara för att han är otroligt attraherande så betyder det inte att jag tänker avstå från min plan. Absolut inte!


''What are you thinking of?'' Frågade Niall mig och jag tittade upp på honom.

''Oh-'' Han avbröt mig.

''Me? Yeah, I thought so.'' Han flinade och jag kastade min servett på honom. 

''Aouch.'' Sa han och jag skrattade. 

''Did it hurt?'' Frågade jag honom och lyfte på ena ögonbrynet. Han nickade och fejkade att han torkade bort en tår. Jag fnissade till och log sedan. 


Åh nej, jag insåg nu att det kommer bli svårt att inte falla för honom.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 1DirectionStories - 28 april 2013 12:59

''I would totally kiss you right now if I hadn't done that thing earlier.'' Sa han och jag skrattade till. Sedan lutade jag mig framåt och placerade en mjuk kyss i hörnet av hans mungipa. När jag backade log han nöjt och bet sig lätt i läppen. Jag kä...

Av 1DirectionStories - 4 april 2013 14:44

''Well you should be happy that I didn't kiss you, because if you like my hugs that much, you will love my kisses.'' Sa han en aning kaxigt och jag suckade. ''Trust me, I am.''   _________________________________________________________________...

Av 1DirectionStories - 1 april 2013 20:15

''So, I was just wondering if you wanted to go out with me again?'' Han såg undrande på mig. ''Yes, she would LOVE to!'' Svarade Tanya och jag tittade skarpt på henne. Hon backade några steg till försvar. Jag såg tillbaka på Niall och han log osä...

Av 1DirectionStories - 24 mars 2013 20:36

Han flinade och jag kastade min servett på honom. ''Aouch.'' Sa han och jag skrattade. ''Did it hurt?'' Frågade jag honom och lyfte på ena ögonbrynet. Han nickade och fejkade att han torkade bort en tår. Jag fnissade och log sedan.   Åh nej...

Av 1DirectionStories - 11 mars 2013 18:37

Det kanske var något speciellt med Niall... Han kanske inte är som alla andra jag har träffat. Om jag har tur så kanske han inte är ute efter sex. Han kanske bara ville ha sällskap på vägen hem? _____________________________________________________...

Presentation


Halli allihopa!
Jag är en directioner som skriver noveller om killarna. (I 1D)
Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar oxå! ;D Kramis :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards