1DirectionStories

Direktlänk till inlägg 11 mars 2013

She's Not Afraid - TRE

Av 1DirectionStories - 11 mars 2013 18:37

Det kanske var något speciellt med Niall... Han kanske inte är som alla andra jag har träffat. Om jag har tur så kanske han inte är ute efter sex. Han kanske bara ville ha sällskap på vägen hem?

__________________________________________________________________________________________________

''Here it is.'' Sa jag och pekade på porten till hyreshuset jag bodde i. 

Vi stannade upp utanför den. Vi såg på varandra en kort stund innan han flinade flörtigt och frågade:

''When are we going to get that drink then?'' Jag skrattade till. 

''I don't know...''

''Can I get your number? So I can call you or something?'' 

''Yeah sure.'' Han räckte mig sin mobil och jag tryckte in mitt nummer. Jag gav sedan tillbaka den och han stoppade nöjt ner den i fickan. 

''It was nice to meet you Jennifer.'' Sa han glatt och jag log åt honom. 

''It was nice to meet you too Niall.'' Vi började sedan backa lite smått ifrån varandra. 

''I'll call you!'' Ropade han när han hade gått en liten bit. Jag log för mig själv innan jag gick in i huset.


2 dagar senare-

Niall-

Hon hade visat rätt så tydligt att hon inte var intresserad, men det var någonting med henne som gjorde att jag inte kunde sluta tänka på henne... 

Klockan var 7 (på kvällen) och jag funderade på att ringa henne. Och enligt Harry så ska man inte balla ut på sånt här utan man ska bara ''go for it'' liksom. Så jag tryckte på den gröna luren och hörde hur den första tonen pep i mitt öra. Några till pip och sedan svarade hon.

''Jennie.'' 

''Oh, hey. It's Niall.''

''Hi Niall, how are you doing?'' 

''I'm doing just fine thank you, and you?''

''I'm good.''

''So, I was calling to ask you if you want to have dinner with me tonight?'' Jag bet mig löst i läppen medan jag hoppades på att hon skulle säga ja. 

''Wow, dinner. Erm, I thought it was just a drink...''

''Please, just give me one chance. If you're still not interested then, I'm not going to disturb you anymore.''

Hon suckade.

''Okay then.''

''Yay! I'll meet you outside your house in half an hour?''

''Sounds good. See you then!''  

Med ett stort leende på mina läppar tryckte jag nöjt på den röda luren och samtalet avslutades.

Jag har en dejt med henne! 

Om en halvtimme! Kanske borde göra något åt mig själv och sedan sticka iväg? 

10 minuter senare hade jag satt på mig lite vettiga kläder, och fixat till håret lite lagom. Det får ju inte se ut som att jag har ansträngt mig allt för mycket...


 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 1DirectionStories - 28 april 2013 12:59

''I would totally kiss you right now if I hadn't done that thing earlier.'' Sa han och jag skrattade till. Sedan lutade jag mig framåt och placerade en mjuk kyss i hörnet av hans mungipa. När jag backade log han nöjt och bet sig lätt i läppen. Jag kä...

Av 1DirectionStories - 4 april 2013 14:44

''Well you should be happy that I didn't kiss you, because if you like my hugs that much, you will love my kisses.'' Sa han en aning kaxigt och jag suckade. ''Trust me, I am.''   _________________________________________________________________...

Av 1DirectionStories - 1 april 2013 20:15

''So, I was just wondering if you wanted to go out with me again?'' Han såg undrande på mig. ''Yes, she would LOVE to!'' Svarade Tanya och jag tittade skarpt på henne. Hon backade några steg till försvar. Jag såg tillbaka på Niall och han log osä...

Av 1DirectionStories - 24 mars 2013 20:36

Han flinade och jag kastade min servett på honom. ''Aouch.'' Sa han och jag skrattade. ''Did it hurt?'' Frågade jag honom och lyfte på ena ögonbrynet. Han nickade och fejkade att han torkade bort en tår. Jag fnissade och log sedan.   Åh nej...

Av 1DirectionStories - 17 mars 2013 19:48

Jag har en dejt med henne! Om en halvtimme! Kanske borde göra något åt mig själv och sticka iväg? 10 minuter senare hade jag satt på mig lite vettiga kläder, och fixat håret lite lagom. Det får ju inte se ut som att jag har ansträngt mig allt för...

Presentation


Halli allihopa!
Jag är en directioner som skriver noveller om killarna. (I 1D)
Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar oxå! ;D Kramis :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards