1DirectionStories

Alla inlägg den 22 april 2012

Av 1DirectionStories - 22 april 2012 19:14

Efter lite beslutsångest så kom jag fram till en vinnare i tävlingen!

Och vinnaren är:

Saga! :D

Grattis grattis till dig :)

Och tack till er andra som tävlade! Jag brukar själv vara med i såna här tävlingar, och vinner typ aldrig, så jag förstår hur ni känner! Men det kommer att finnas fler tillfällen! Och jag kommer nog troligen att ta med erat namn iaf någon gång :) Hoppas att det är OK!

Efter att jag hajpade så har jag fått väldigt många besökare, och jag hoppas att några av er stannar!

Kapitel 5 skriver jag på just nu! Så det tar nog inte så lång tid innan ni får läsa det :)

Har läxor att göra, så ska försöka att göra dom lite snabbt för att sedan fortsätta skriva!

Tack för alla fina kommentarer också!

KRAM!

 

Av 1DirectionStories - 22 april 2012 17:24

Många frågar varför man inte får välja Louis, och inte för att förstöra hela grejen, men om ni har läst kapitlena så förstår ni nog kanske att det kommer att handla lite mer om honom. Och Alyson.

Så ja, det är därför ni inte får välja honom. 

Men fortsätt tävla hörni! ;D

Kramis ;)


         

Av 1DirectionStories - 22 april 2012 11:45

Hej på er! ;D

Snälla va med i tävlingen! Än så länge så är det bara 1 person som har skickat in.

Kom igen! Kolla in inlägget nedanför och va med i tävlingen!

Ha det bra och lycka till! :D


Ska skriva lite på kapitel 5 idag. Och det ska vara mycket längre än kapitel 4, jag lovar.

Vad tycker ni om språket sen då? Svenska eller engelska?

En annan sak jag vill säga är att jag också hemskt gärna gör länkbyten!

Japp, nu vet ni det!

Kramis :)


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Halli allihopa!
Jag är en directioner som skriver noveller om killarna. (I 1D)
Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar oxå! ;D Kramis :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards